Geoblog.pl    chives    Podróże    NordKapp 2010    Pierwszy nocleg pod namiotem

Pierwszy nocleg pod namiotem

Finlandia
Finlandia, Yyteri

Na poszukiwanie dzikiego miejsca do rozbicia namiotu udaliśmy się dalej na północ w pobliże miasta Pori. Niestety nie wiedzieliśmy jeszcze jak trudnym i czasochłonnym zadaniem jest poszukiwanie niezagospodarowanego i nadającego się do rozbicia namiotu miejsca, w tym wydawałoby się słabo zaludnionym kraju. Po około 3 godzinach bezskutecznych poszukiwań, błądzenia po lasach poddaliśmy się i udali na najbliższy camping jaki wpadł nam w oko. Jeśli nie dziś to może jutro się uda. Niemożność zrealizowania planów zrekompensowały nam wysoki standard campingu - swoją drogą polecam wszystkim, którym nie chce się szukać dzikiego miejsca na namiot.

Pacyfa
Pacyfa - 2010-06-10 22:37
:) Spokojnie, z czasem dojdziecie do perfekcji w wyszukiwaniu miejsc na nocleg. Pozdrawiam i czekam na jakieś zdjęcia.

mirka66 - 2010-06-11 09:36
Tak z tym jest troche problemow.Ale jak napisal Pacyfa z czasem bedzie lepiej.
To wyobraz sobie jak znalezc takie miejsce na Lazurowym Wybrzezu lub w okolicach Sorrento.A nam sie udalo.Najlepsza jest pierwsza mysl i napotkane miejsce.Milych wrazen w dalszej podrozy.Pozdrawiam.